Новини
Най-висока оценка за качеството на услугите на Кредитланд дават 95% от нашите клиенти, участвали в анкета

В началото на август Кредитланд проведе своята анкета за клиентска удовлетвореност. Запитването обхвана клиенти, усвоили ипотечен или потребителски кредит с помощта на кредитен консултант на Кредитланд през първото полугодие на 2021 г.
"Качеството на предлаганите услуги от страна на консултантите на Кредитланд е приоритет за нас. Целта ни е да надграждаме знания и умения и да предоставяме комплексна и професионална помощ на всеки етап от кредитния процес. Ето защо търсим обратна връзка от нашите клиенти - как оценяват нашите услуги, какви препоръки имат към нас за подобряване на работата ни" - споделя Деян Василев, изп. директор на Кредитланд.
Дългогодишните усилия в качествена подготовка на консултантите в CreditLand Academy, периодичните обучителни семинари и екипният дух дават своите положителни резултати. От всички отговорили на анкетата за клиентска удовлетвореност 95% дават най-висока оценка за качеството на услугите на Кредитланд.
Над половината от респондентите са посочили бързина, коректност и компетентност като основните характеристики на услугата на Кредитланд.
Резултатите сами по себе си говорят, че сме на правилния път - да отстояваме водещото място по качество на услугата кредитно консултиране в България.
ПРОЧЕТЕТЕ ОЩЕ >>> Как да се подготвим за кредитна консултация?
Публикувано на: 10.08.2021